Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen


Vragen over de webshop, een bestelling of iets anders?

Bestellingen


Wanneer u een juiste paar schoenen heeft gevonden, kunt u de maat selecteren en eventueel ook de materiaalkeuze. Daarna kiest u: in winkelmand. Nu komt u op de pagina waar u product geselecteerd staat. Volg de instructies op die hier worden aangegeven en loop zo door de bestelling heen.

Huis de Winter rekent geen leveringskosten. Dit zit inbegrepen in de prijs en service. Wij leveren overal ter wereld, volledig kostenvrij.

Ja, wij leveren nationaal en internationaal. Gezien de keuze van leveringsmethode kan de wachttijd soms nog even duren, maar wij kiezen altijd voor de meeste veilige optie om uw product te leveren.

Ja, bij elke bestelling komt een trackingscode bijgeleverd waarmee u uw bestelling tot in de puntjes kan volgen.

Ervaart u een probleem? Wij worden hier graag van op de hoogte gebracht zodat wij u hiermee van dienst kunnen zijn en het probleem voor in de toekomst op kunnen lossen.
Stuur ons een email en wij proberen altijd te antwoorden binnen 24 uur:

[email protected] 

Ja, het is mogelijk om een bestelling terug te sturen. Het retour adres vind u in de gegevens van uw bestelbon.

Betalingen


U kunt betalen met;

Mister Cash

Visa

Mastercard

Ideal

Een nationale bestelling (binnen Belgie) zal ongeveer 2 tot 5 werkdagen duren. Bij een internationale bestelling is het niet mogelijk om een exacte leveringstijd te geven. Zodra u een bestelling plaatst vanuit het buitenland, zullen wij contact opnemen en het leveringsproces met u bespreken zodat u goed op de hoogte bent.

Direct Contact
1
Directe Hulp?
Persoonlijke Service: "Vraag persoonlijk advies via WhatsApp!"